HOME!!!!!

Tja bloggen nu är jag hemma igen!! Det har vart bra i örebro! Första dagen hittade vi inte planen som dem skulle spela på, så vi virrade runt i örebro i en halvtimme! Sen när matchen var slut (dem förlorade, haha)Sen åkte vi hem till mormor och fick MORMOR-mat , kött och potatis mumsmums! <3 Sen proppade vi i oss chips och somnade sen. Nästa dag kollade vi bara på matcher  typ, dem vann den första men förlorade den andra, haha, losers! Idag åkte vi från örebro ungefär vid elva, och stannade på vägen för att bada på äventyrsbadet;Gustavsvik! det var skitkul, och jag åkte nån röd vattenbana, där det var KOLSVART, man såg inte ett skit, och åkte i typ ljusets hastighet ;) skrek som bara den, hela badet hörde säkert x) Sen stannade vi på vägen vid "Max2 och käkade liute onyttigheter, hehe.. Och sen åkte vi, och jag satt bara och läste "Ljudet av ditt hjärta" typ hela vägen x) Skönt att vara hemma, måste gå och packa upp cya ♥
här kommer förresten en video som står får dagens skratt,fint att Taylor Lautner spelar team edward! Håller på Team edward s¨klart!! ;)

Kommentarer
Postat av: Misha

eller hur!

den är asrolig, kolla min blogg och se 2 snl med taylor<3

2010-06-20 @ 19:21:02
URL: http://mishanlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0