Rubrik ;)

Hej bloggen, nu ska jag skriva lite om dygnet som har varit!Igår åkte jag och carro till stan, till fanny. Vi gick runt och kollade lite. Sen så åkte Carro hem och då flummade jag, fanny och Vickan SÖNDER!!! Vi klädde ut oss, jag med en röd "djävul-klänning", lång och och ful x) Till det hade jag Fannys snygga klackskor med en.. alienmask! Vickan hade en ful dödskellet mask, grön lång klänning och en trafikväst! Fanny var "normalst", hon hade svarta tajta byxor ner till knäet, som slutade med en lite paljettvoland nerför (hon var typ hippie) och en lila ful tröja och en sjal i håret med öronen utanför, fint va ;) Och SKITFULA skor med typ världens fetaste klack x) Sen gick vi ut på stan och fikade, ingen sa nått, TRÅKMÅNSAR!! Sen gick vickan hem, och jag och Fanny började kolla på "17 again" Jättesöt film!!! Sen kollade vi på Jersey shore, och när klockan var typ 12, sa jag "ska vi kolla på en till film?" och Fanny bara "ja". Så vi kollade på "Wild Child" den är skitbra! :) Sen var typ klockan två och då började det ljusna, men vi låg typ och snackade i en evighet, och framåt tre började vi somna, hehe.. Idag gick vi på stan igen köpte  en jätte söt kjol för 50 kronor! På Gina Tricot :) Nu har vi precis badat och Fanny ska åka hem, och jag ska taa ett lååååångt skönt bad i badkaret, myys! "hoppas fanny sticker snart då.." ;) Puss! Bild på kjolen kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0