Sol=kass uppdatering!

Yepp så har det vart idag! Idag har jag först vart på Attarpsbadet med Wilma, hennes syrra och hennes kompis! Sen gick vi hem till wilmiz och åt lunch :) Sen stack vi hem till mig och badade i poolen o flummade :) Har inte tagit nåra kort idag sry... :/  Det har vart strålande sol idag och inte ett moln på himmeln, det gillas! Jag och Wilma har haft det bra som sagt, och nu ka vi snart ut och springa! Jag skulle ju göra det två gånger i veckan, men det har inte gått så bra med det... hehe.... ;) Nu ska jag gå och förbereda mig, mot springskorna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sötnos:)

2010-06-17 @ 20:36:33
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0