Sooooooool!

Hejhe loggen, nu är jag och min familj hemma hos några vi känner :) Vi har badat i deras nybyggda pool och solat, och druckit Coca Cola i solen, DET är sommar! Vi skulle stanna hemma hos dem och grilla (råkade skriva blogga istället för grilla först, hihi) Jag lånade deras dator, som är en Mac, jag är inte så duktig på Mac:s! Visste inte ens hur man gjorde ett snabelA när jag skulle logga in! Dagen har varit chill och solig, myys! Nu blir det lite BBQ med nära oc köra (nu låtar jag så smörig igen) hehe ;) Jag har inte tagit några pics today men jag har massa från igår, när jag och Nella hoppade studsmatta, och stod på händerna, och jag kan fortfarande hjula! Var typ en evighet sen jag gjorde det, så.... Har massa fail-kort oxå. och dem kan jag bjuda på, hihi, snäll jag känner mig! men nu måste jag sluta skriva, ha vart mycket i solen så är lite konstig nu.. Coca colaaaaaaa... Lite mera läsk i livet!


Kommentarer
Postat av: d

kul att du är med sötnos!:)<3

2010-06-26 @ 15:20:42
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är väll det att jag är väldigt aktiv liksom:D kollar runt andras bloggar och kommenterar!:) men man får kämpa hehe:D provecera vill jag absolut inte göra, jag är inte sån:) jag vill vara den glada tjejen som jag är, ingen jobbig dryg människa hehe:D<3

2010-06-26 @ 19:20:18
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0