Usch :(

Jag mår så himla illa! Gud, jag HATAR verkligen att må illa :( och så har jag ont i magen och diarré, fast jag kom på att jag kanske inte skulle skrivit det sistnämnda, hehe.. Nu blev ni allt lite äcklade va? Tips: Ät inte mycket godis snabbt om ni har känslig mage som jag! Sitter här  och lyssnar på musik, det hjälper lite. Kan ni fatta vad tråkigt livet skulle va utan musik? Inget att dansa till, inget att lyssna på när man åker buss, usch :(


Jag funderar också på att ge bloggen en nystart, ny design, nytt bloggnamn. Fast jag vet inte hur man ändrar bloggnamn,  nån som vet?Nu ska jag gå puss och puss!

Kommentarer
Postat av: d

hehe nej jag visste faktist inte att man kunde göra så, så jag har ingen aning!:D<3

klart du får fråga:) jag gillar frågor:D3

2010-06-26 @ 21:58:49
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0